Hello new week!

Monday, January 14, 2013

Hello new week! After a very relaxing weekend and a nice 10k morning run, I feel ready for a busy week of work. I wish my desk was as organized as this one, but sadly it's a little chaotic, with color and fabric swatches all over the place. I am loving the idea of a set of picture ledges [Ribba by Ikea would work great here] used to organize swatches, don't you? Anyway, I wish you a fab' work week my dear! Xo, Si-

Photo Credit

Bonjour, nouvelle semaine! Après un weekend très reposant et une sortie running de 10 km ce matin, je me sens prête à attaquer une semaine de travail bien chargée. J'aimerais tellement que mon bureau soit aussi bien organisé que celui-ci, mais malheureusement, c'est un vrai chaos, avec des échantillons de couleur et tissus éparpillés un peu partout. J'aime beaucoup l'idée d'utiliser une série d'étagères à photos pour y exposer et organiser des échantillons, [les étageres Ribba d'Ikea feraient très bien l'affaire]. Je vous souhaite une excellente semaine de travail. Si-

Labels: , , ,

0 comments:

Post a Comment

AD

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...