i ♥ weekend!

Friday, January 25, 2013

Oh la la, it is so cold over here... Early sign off for me as the girls are released early from school today due to a winter ice storm. My weekend is going to be spent with heavy socks, lounge pants, by the fireplace. I won't even dare going out for my run as the roads are expected to be icy all weekend. What are you plans this weekend? Wishing you a relaxing one! Xo, Si-

Sources [clockwise] : 12. 3.

Oh la la, ce qu'il fait froid par ici. Je quitte l'antenne plus tôt aujourd'hui parce que les filles sortent de l'école avant l'heure normale pour cause de tempête de glace. Mon weekend, je le passerai avec des grosses chaussettes, ma tenue "maison" préférée et près de la cheminée. Je ne suis même pas sûre que je m'aventurerai à une sortie running, les routes et chaussées étant verglassées. Quels sont vos plans? Je vous souhaite un weekend relaxant et bien au chaud. Si-

Labels: , , ,

0 comments:

Post a Comment

AD

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...