More original paint jobs...

Monday, January 21, 2013

Once in a while, I come across a picture that I absolutely need to save on my Pinterest feed or bookmark because it's fresh, unique et so easy to replicate. These original paint jobs are part of my bookmarked ideas. Loving to old looking bed that got an instant lift with a royal blue line [a], the attic door that becomes instant hallway art [b] or the irregular line paint job [c] - blue tape is so yesterday here! Another few examples that think outside the box, and I like that!

Sources : a. b. c

De temps à autre, je tombe sur une image qu'il faut absolument que je sauvegarde sur Pinterest ou sur mon fichier d'inspiration personnel. Ces projets peinture en font partie. J'aime beaucoup ce lit, aux formes un peu trop traditionnelles, et vieillot, qui a reçu en un clin d'oeil un coup de jeune grâce à une bande de peinture bleu royal [a], cette porte et montée d'escalier qui deviennent subitement un point focal et une pièce d'art dans l'entrée [b], ou ce mur de soubassement peint à main levée [c] - allez, on range le ruban de masquage de peintre! Encore des projets qui bousculent les idées reçues en décoration, et ça, j'aime!

Labels: , , , ,

0 comments:

Post a Comment

AD

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...