Inspiring kitchens

Wednesday, February 20, 2013

Sometimes, you come across a kitchen that makes you want to cook all day. As I was doing some research for a client about inspiring kitchens for a remodeling project, I saved these kitchens in my favorite folder. I'm falling for the grey one, with its rescued wooden window shutters repurposed in kitchen cabinet doors, its concrete island and Tolix stools - but let's be real, I'd take any of these gorgeous kitchens. How 'bout you? Which one of these kitchens steals your heart?


De temps à autre, je tombe sur une cuisine qui me donne envie de passer la journée aux fourneaux. Alors que je faisais des recherches sur le web pour une cliente qui refait sa cuisine, j'ai gardé ces photos de cuisine dans mon fichier "favori". Je crois bien que ma préférée est celle dans les tons gris [ci-dessus], avec ses portes de placards de cuisine en bois de volets récupérés, l'îlot en béton teinté, ou les tabourets Tolix - mais en toute franchise, je prendrais n'importe laquelle de ces superbes cuisines. Et vous, laquelle est votre préférée?


Sources : 1. 2. 3.

Labels: , , , ,

0 comments:

Post a Comment

AD

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...