... And a merry Christmas to you!

Monday, December 24, 2012

My sweet readers,
I'm taking some time off the blog and the e-shop to recharge my batteries and come back all inspired again. Getting away from the computer is going to be very hard, but like any "detox" cleansing, it's sometimes necessary. I wish you a wonderful and merry Christmas. Thank you, dear readers, for the wonderful gift you give me every day of the year by stopping by this blog. Thank you, dear sponsors, for your support and for believing in my work. See you all again soon!
Joyeux Noel!
Si-

Sources [left, right] : 1. 2. 3. 4. 5


Mes très chers lecteurs et lectrices,
Je prends quelques jours de repos, loin de la blogosphère et de la webshop pour recharger un peu les batteries. M'éloigner de l'ordinateur ne va pas être facile, mais comme toute cure de "désintox", c'est nécessaire. Je vous souhaite à tous et toutes un merveilleux Noël et de belles fêtes. Merci encore à chacun et chacune d'entre vous du cadeau que vous me faites chaque jour en passant par ce blog, et merci à mes merveilleux sponsors de leur soutien et confiance. A très vite! 
Joyeux Noël!
Si-

Labels: , , , , ,

0 comments:

Post a Comment

AD

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...