Bonne Année!

Monday, December 31, 2012

I'm still off for a few more days, but wanted to stop by and wish you a happy new year my dear! My only wish for 2013, even if it sounds really cheesy, is a wish of peace, whether between people, countries, or within myself. At peace with my decisions, because when you know who you are and what really and truly matters, making up your mind on something is natural and easy. At peace with my body, and not hurting it with ridiculous diets because it never works and only hurt it. No, this year, I will cherish my body, I will push it to its limits by exercising hard and feeding it with healthy food. At peace with the ones I love or have loved but lost touch with because of distance or because of senseless arguments. At peace with my mind and body. Happy new year to you! May 2013 bring you everything you're wishing for. Xo, Si-

{*Transl. from Arabic : peace} - via
Même si je suis encore en mode "off" pour quelques jours, je voulais passer vous faire un petit coucou et vous souhaiter mes meilleurs voeux pour l'année 2013. Mon seul voeu pour la nouvelle année, même si ça a l'air un peu ringard, c'est un voeu de paix, qu'elle soit entre personnes, entre pays, ou en soi-même. Une paix d'esprit, ou chaque décision et direction prise coule de source, parce qu'on sait qui on est, et ce qui nous est cher. Une paix avec son corps, ou l'on arrête les régimes yoyos qui ne marchent décidément pas. Non, cette année, je chérirai mon corps, le pousserai à ses limites en faisant du sport régulièrement et en le nourrissant de produits sains. Une paix avec ceux que j'aime ou ai aimé et avec qui des distances se sont peu à peu creusées à cause du temps ou de différents futiles. Une vraie paix de corps et d'esprit. Bonne année 2013 à vous. Qu'elle vous apporte tout ce dont vous rêvez. Si-

Labels: , , ,

0 comments:

Post a Comment

AD

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...