Sponsor du Jour : Les Happy Vintage

Wednesday, January 9, 2013

Psss... one of my sweet sponsors, Les Happy Vintage, is having a sale, and when I saw this sunny happy yellow collage I thought this was worth sharing on the blog.
Les Happy Vintage is a small French online shop curated by two talented ladies with a unique eye for vintage. From kids' vintage chairs, to collectors' vintage camera, Les Happy Vintage brings back the happy vintage memorabilia we grew up with. And this week, many of their shop selection is on sale. Vite, vite!

Collage courtesy of Anne-Sophie - Les Happy Vintage

Pssst.. un de mes happy sponsors, Les Happy Vintage a démarré ses soldes, et quand j'ai vu ce happy collage jaune gorgé de soleil, j'ai pensé qu'il fallait partager ça sur le blog. 
Les Happy Vintage, c'est un duo de jolies filles, bourrées de talent, avec une passion commune et un oeil unique pour les objets et le mobilier vintage. Des chaises rétro pour enfants aux appareils photo collectors, ou à la Citrouille Magique de Vulli - avec laquelle j'ai moi-même joué des heures entières, Les Happy Vintage, c'est un délicieux flash back vers l'enfance et les objets rétro qui ont une âme. Et cette semaine, vous trouverez une tonne de produits soldés en ligne. Vite, vite!

Labels: , , , ,

0 comments:

Post a Comment

AD

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...