Shop Update from Le RepèRe des BeletTes

Wednesday, February 6, 2013

Just a quick little note to share with you some great news I got from my sponsor Le RepèRe des BeletTes. They just added to their shop selection the Linge Particulier brand, a French textile maker that makes gorgeous bed linens, tableware, pillows, linen scarves, totes and other home ware that exudes style and timeless appeal. I had discovered Linge Particulier last year when I visited Maison et Objets and fell in love with the beauty and texture of their washed linen, so I am very happy that the gals at Le RepèRe des BeletTes added them to their shop collection. This Japanese linen apron is on my wish list, that's so sure! So pretty!
Oh, by the way, these gorgeous pictures were shot by talented Aurélie, from the beautiful blog Le dans La. J'aime!


Photo Credit [top and bottom image] - via
Juste un petit mot pour partager avec vous une bonne nouvelle que j'ai reçue de mon sponsor Le RepèRe des BeletTes. La boutique vient de référencer Linge Particulier, une marque de linge de maison en lin lavé au style indémodable, de la housse de couette, au drap de lit, coussin, tablier, cheich ou cabas. J'avais découvert Linge Particulier à Maison et Objet l'année dernière et était tombée d'amour pour la texture et la douceur de leur lin lavé. Ces tabliers japonais ne sont-ils pas tout simplement ravissants? J'ai les ai rajouté à ma "wish list", c'est certain. 
Oh, et avant que je n'oublie, ces magnifiques photos sont le travail d'Aurélie, du joli blog Le dans La. J'aime!


Labels: , , ,

0 comments:

Post a Comment

AD

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...