i ♥ weekend!

Friday, January 18, 2013

Oh, have a happy weekend, my dear. Can you tell I've been eating healthy lately and totally craving some chocolate? Inès might prepare us some yummy desserts this weekend - she wants to become a chef when she grows up, so we kindly agreed to be her guinea pigs. I'll make it up with a good run. Wishing you a relaxing and peaceful weekend! Xo, Si-

Sources [clockwise] : 1. 2. 3

Je vous souhaite un bon weekend. D'après ma sélection d'images, vous pourrez deviner qu'après 2 bonnes semaines de nourriture saine, mon corps est en réel manque de chocolat et autre sucrerie. Inès va probablement nous préparer des petits desserts - elle rêve de devenir chef et nous lui avons bien naturellement proposé nos services de testeurs pour qu'elle se fasse la main sur nous... je me rattraperai avec une longue sortie running - histoire de limiter les dégâts. Je vous souhaite un excellent weekend! Si-

Labels: , , ,

0 comments:

Post a Comment

AD

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...