Escape from the winter blues : Casa Dei Poeti

Thursday, February 7, 2013

I already mentioned last week that I was having a mild case of winter blues. Yesterday, I spotted myself looking at flip flops, swimsuits and other beach cover ups on online shopping sites. The problem is that I don't have any specific resort spring break vacation planned, so I think I'm simply losing my mind. Spring, please come soon. So today, I am taking you to a little paradise location. Welcome to Casa Dei Poeti, a delicious bed and breakfast located in Ginostra, on the island of Stromboli, Sicily. Ah, I can almost feel the sun burning my skin. Almost.



Je vous ai déjà dit la semaine dernière que j'avais un petit coup de blues d'hiver. Ça s'est aggravé. Hier, je me suis surprise en train de regarder des tongs, sandales, maillots de bain et autres paréos colorés sur des sites de vente en ligne. Normal? Pas vraiment, vu que je n'ai aucun voyage au soleil de prévu. Je crois que je perds tout simplement la boule. Printemps, viens vite, au secours! Alors aujourd'hui, je vous emmène sur un petit coin de paradis. Bienvenue à Casa Dei Poeti, une maison d'hôtes située dans le village de Ginostra, sur l'île de Stromboli, en Sicile. Je peux presque sentir le soleil caresser ma peau, presque. 


Photo Credit - Source

Labels: , , ,

0 comments:

Post a Comment

AD

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...