weekend!

Friday, February 8, 2013

Ah, I am not feeling so good. It turns out winter blues may not be my problem after all, but I may be cooking a winter bug as well. My body is achy, tired, and this weekend is greatly welcome. Napping, vitamin C, comfort food, family time and I should be all good by the end of the weekend. I hope. Wishing you a fab' weekend my dear. Any exciting plans on your end? Do tell! Xo, Si-

Sources : 1. 2. 3.

Uh, je ne me sens pas au top. Il s'avère que mon petit blues d'hiver n'est pas mon seul souci, je crois que mon corps est en train de se battre avec un méchant petit microbe d'hiver. J'ai des courbatures, je me sens fatiguée, vidée. Le weekend est donc vraiment le bienvenu. Sieste, vitamine C, un bon plat de pâtes [avec de la crème, et du fromage!] et du temps en famille, et je devrais être requinquée! On y croit fort. Je vous souhaite un excellent weekend. Des plans excitants de votre côté? Allez, dites moi! Si-

Labels: , , ,

0 comments:

Post a Comment

AD

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...